خاطرات برباد رفته...


mano dadashim

 

       

 

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟

چگونه می روی با اینکه می دانی

 

 


خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم
خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!

چشمهای من از دوریت کنون مثل آسمان بارانیست

ابرها میبارند

و آرام میشوند

اما چشمهایم می بارند و بیقرار تر میشوند

بیایی


کاش تا ابرها آرام نشده اند...

دلم ماندو

شب و

باران

من نرسم به تو، که

دنیای منی

همه میگن واسه فردا فکری بکن،

نمیدونن که تو

فردای منی

بهم میگفت اگه دیگه نبینیم بازم باهام میمونی گفتم اره

ولی نمیدونستم به این زودی میخواد ازم جدا شه

خداحافظی کرد و رفت

اخه چرا ؟؟؟؟فکر منو نکرد ؟؟؟؟

دیگه خسته شدم از بس خداحافظی کرد

شده یه کلمه بی معنی که خیلی راحت میگه

...

خداحافظ گل نازم

 

 

 

 

 

 

 

 

 


... ...

ازارم میدهد

!!!

لعنتی

. . .

ارام تر نفس نفس بزن

!

می گفت

:

بدون تو حتی نفس هم نمیتونم بکشم

و امروز در آغوش دیگری نفس نفس

میزنه

 

 

صدای نفس هایت. . . در اغوش او

 

چرا ساکت نمی شوی ؟؟؟

از این راه دور هم

همه دنیا فاصله میشه تا که

گوش میکنی

بر گونه هایم باران گرفته است

تو در راهی کنار رفتنت

بی تو...

 

عکس های عاشقانه دختر و پسر (سری 6 )

 

عاشق اون لحظه م

که اونقد اذیتم میکنی

تا گریه م در بیاد

!

بعدش میای و بغلم میکنی و دم گوشم میگی هی

دیوونه

من که دوست دارم ! گریه نکن

!

 

حوصله ات كه سر می رود

با دلم بازی نکن

من در بی حوصله گی هایم

با تو زندگی کرده ام

 

 

6

 

 

همه گفتن: عشقت داره بهت خیانت میکنه

!

گفتم : میدونم

!

گفتن :این یعنی دوست ندار هاااا

!

گفتم: میدونم

!

گفتن :احمق یه روز میذاره میره تنها میشی

!...

گفتم :میدونم

!

گفتند: پس چرا ولش نمی کنی...؟

!

گفتم این تنها چیزیه که نمیدونم

 

 

1

چه تنهایم ؟



نظرات شما عزیزان:

Elaheh
ساعت18:51---17 مهر 1391
سلام بر تو دوست خوبم...اولا جای تشکر داره که به وبم سر زدی...دوما اینکه وبلاگت محشره...فوق العاده زیباست...البته الان تازه اول کاری دوست من...
امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشی و لحظات خوبی رو داشته باشی...
راستی بازم بهم سر بزن...زود زود آپ میکنم...خوشحال میشم بهم دوباره و دوباره سر بزنی
خدانگهدار!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در شنبه 11 شهريور 1391برچسب:,| ساعت 17:0| توسط vesal & ahmadreza| |

قالب ساز pinkthem